Месецът на родителите се реализира с медийната подкрепа на: Az-jenata.bg, Bulgaria on Air, Дневник, 24 часа, Mama Ninja , Noviteroditeli.bg, Namama.bg, purvite7.bg, sofia.plays.bg.
Кампанията на УНИЦЕФ за ранно детско развитие „Грижа, любов, игра за всяко дете“ 2019 се реализира в партньорство с Lidl България. Повече информация тук.
Кампанията на УНИЦЕФ за ранно детско развитие „Грижа, любов, игра за всяко дете“ 2018 се реализира с подкрепата на нашите корпоративни партньори от H&M,Orange Center, ИКЕА, Piraeus Bank, Happy Bar&Grill, Guilian, КОМСЕД, The Mall, Pandora.
Медийни партньори на инициативата за 2018 година са: медийната група „Нова Броудкастинг Груп“, „БГ Радио“, „Инвестор БГ“, „Спортал“, „bgmamma“, „Webcafe“, списанията „ЕВА“, „DIVA“, „Biograph”, „OK!”, „Grazia”, „Моето дете”, „Здраво дете“, „Майчинство“, „Кенгуру“, „Практическа педиатрия“, „Здравен журнал“ и „Журнал за жената“, Purvite7.bg, Webstage.bg, София Играе, Дневник, Новите родители. Дневникът на мама и татко, Мама Нинджа, Az-deteto, Детето играе.
Посланици на кампания 2018 са Мария Илиева, Влади Ампов – Графа, Славена Вътова, Владо Николов, Гала.
УНИЦЕФ не се ангажира и не препоръчва конкретни марки, продукти и услуги.
Повече информация за ранното детско развитие ще откриете на www.unicef.org/bulgaria